Dziennik treningowy / Blog o tematyce treningu wytrzymałościowego oraz siłowego.

niedziela, 6 maja 2018

Subiektywne opinia. Słuchawki douszne MANTA HDPS802BL Czerwono – czarny


Jest to moja pierwsza recenzja więc może nie będzie najlepiej napisana.




Przede wszystkim dlaczego akurat na tak tanie słuchawki się zdecydowałem kosztowały w okolicach 27 zł, ponieważ zamęczyłem znacznie droższe Creativy Jam za które zapłaciłem 170 zł.

I uważam że bardzo drogich, do biegania,  się nie opłaca, z uwagi na dość mocne zużywanie się podczas biegania. Wstrząsy, pot, warunki atmosferyczne, w moim przypadku 6 treningów w tygodniu powoduje że intensywność użycia jest dość spora.


Słuchawki są tanie, więc nie spodziewałem się jakieś bardzo dużej jakości, ale najbardziej denerwuje mnie jawne oszukiwanie klienta. Za co daje tak niską ocenę.

Według specyfikacji Firmy Manta:
1. Mają zasięg 10m a gubią sygnał na 60 cm !!!!!!!!
2. Bateria ma trzymać od 4 do 6 godzin, a trzymała 1 godzinę i 15 sekund. Dlaczego piszę w czasie przeszłym bo po pół roku użytkowania bateria trzyma niecałe 30 minut !!!!!
3. Niewygodne, element sterujący głośnością jest na tyle ciężki że ściągą słuchawkę z głowy.
4. Słabe dopasowanie słuchawki do ucha ( być może tylko u mnie)

Przez to muszę kupić kolejne bo 30 min działania to zdecydowanie za krótko.

Czy słuchawki mają jakieś plusy ? Oczywiście:
1. Są tanie, 27 zł za słuchawki bluetooth
2. Mają w miarę dobry dźwięk, choć pewnie nie dla melomana

Moja ocena to mocne 1 na 10, ocenę mocno zaniża niezgodność towaru ze specyfikacją, za coś takiego powinny być kary, i nie ważne czy kupujemy słuchawki za 27 zł czy samochód za 100 tyś zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz