Dziennik treningowy / Blog o tematyce treningu wytrzymałościowego oraz siłowego.

wtorek, 28 maja 2019

1 Kasztelańska Piątka

W miniony weekend odbyły się pierwsze zawody w Łęcznej, które jak sam określił organizator były pierwszymi profesjonalnymi zawodami biegowymi. Bieg został mianowany jako "Kasztelańska Piątka" a długość tego biegu to 5 km. 


Bieg odbył się na pętli 2,5 km.


Gdy już odbierałem pakiet startowy zauważyłem że jest trochę osób z dobrymi życiówkami. Więc zakładałem, że o pudło trzeba będzie  powalczyć. Oczywiście na starcie pojawił się Lubelski Biegacz czyli Paweł Wysocki, więc już wiedziałem że walczę o drugie.

No i nie pomyliłem się, bo Paweł zaczął mocno i powoli, ale sukcesywnie oddalał się od peletonu który utworzyłem razem z innymi dwoma uczestnikami. Peleton nie utrzymał się długo i towarzysze odpadli w okolicy pierwszego kilometra, więc następne cztery kilometry, to bieg w pojedynkę.

Linię mety przekroczyłem po 18 minutach i 9 sekundach, czas słaby, ale drugie miejsce w kategorii OPEN wywalczone.


Dodatkowo nadmienię że od 2 km biegłem z rozwiązanym butem, buty mam mocno przylegające więc nawet bez wiązania dobrze się trzymają, ale w szybkim biegu mógł spaść.

Bieg oceniam bardzo dobrze, i pewnie wrócę tu za rok.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz