Dziennik treningowy / Blog o tematyce treningu wytrzymałościowego oraz siłowego.

poniedziałek, 4 czerwca 2018

6. PKP Półmaraton Solidarności

W niedzielę odbył się bieg na dystansie półmaratonu, który podarował mi nową życiówkę.


A raczej sam ją wybiegałem i teraz nowa życiówka to 1 godzina 23 minuty oraz 48 sekund.

Zająłem 17 miejsce w OPEN na 645 startujących
byłem 6 w kategorii wiekowej M30 na 207 zawodników
byłem 7 w województwie lubelskim na 424 zawodników
byłem 4 zawodnikiem z meldunkiem w Lublinie na 272 mieszkańców

Poniżej profil z Datasport, firmy zliczająca, mierząca dokonania zawodników



Zawody jak zwykle dobrze obsadzone, więc miejsce 17 uważam za bardzo wysokie.

Jak można zauważyć dystans pobiegłem równym tempem, a biegłem do 12 km z czołowymi polskimi biegaczami. I po 12 kilometrze myślałem że zwolniłem, ale tak naprawdę czołówka przyśpieszyła, zostawiając mnie w tyle.



Trasa podobna do zeszłorocznej, ale nieco zmieniona na początku. Jest dość trudna, choć meta w porównaniu do startu położona jest wyżej, ale ewentualny zbieg jest poprzedzony licznymi podbiegami oraz zbiegami.





Relacja organizatora pod tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz